Duchowa broń i duchowy opiekun

Czy codziennie łączysz się z większą mocą? Łączę się z Duchem każdego dnia, wiele razy dziennie. Poproszę różne bóstwa i podmioty o różnego rodzaju rzeczy: współczucie, ochronę, dobrobyt, wytyczne, miłość, zdrowie, pokój itd. Nawet prosiłem ich, aby pomogły mi osiągnąć sukces w mojej firmie i pomagać mi w pozyskaniu materiału Dobytek, którego pragnę.

Ich natura może się nieco różnić. Zazwyczaj są życzliwi, ale oczywiście nie mogą przekraczać przeszłości chroniącej ich okręg, tak aby mogli wypełnić ciemny los. Mogą być duchami ukochanej osoby, fejów, które dręczą i chronią w równych środkach, klasyczny anioł stróżujący lub demoniczny podmiot chroniący przeciw Chrystusowi W zależności od ich natury jednostka i oddział będą miały bardzo interesujące Ale nie jest niemożliwe, aby naprawdę subtelna istota uniknęła zauważenia przez ich oddział.

Proces Wniebowstąpienia idzie w górę ", wchodząc w górę skali wymiarowej, podnosząc rytm pulsacji cząstek ciała. Jest to święta koncepcja, ponieważ tak naprawdę chodzi o pojęcie ewolucji duchowej. W miarę jak to robisz, ciągnie się więcej z Twoim Bogiem / Źródłem. Wzniesienie jest pojęciem religijnym i koncepcją naukową na raz.

Bungou Stray Dogs ma wiele z nich, najbardziej oczywistą jest zdolność Golden Demon Kouyou, którą może swobodnie kontrolować, demon Snow Demon z Kyouy, który działa podobnie do własnego demona Kouyou'a, ale może być kontrolowany przez telefon, chociaż sama potrafi kontrolować to dzięki sobie Na zdolność Fukuzawy i Elise zostaje ujawniona jako zdolność Ougai.

Jestem pewien, że jeśli chodzi o Wolf Watch UK, Timber Wolf jest najczęstszym. Wilk, który przyjąłem (schemat adopcji, który dajesz pieniądze), zwany 'Bubbles' jako Wolfa Drewna. Uczucia to, że gatunki z Wielkiej Brytanii były prawdopodobnie bardziej zbliżone do drewna niż jakikolwiek inny. Są jednak tacy, którzy uważają, że Europejski Wilk - nieco mniejszy niż myślę niż drewno, jest również dobrym kandydatem. Jestem pewien, że jest też parę parków przyrody, które mają jednego lub dwóch wilków arktycznych, a także wydają się być bardzo dobrze. Ale na ogół ma tendencję do mieszania, głównie dlatego, że wiele wilków ratuje zwierzęta. Ciekawe, że według niektórych historyków rzymskich, którzy przybyli do Wielkiej Brytanii, twierdzili, że na wyspie znajdują się ogromne wilki i olbrzymie niedźwiedzie! Teraz, czy to tylko wyobraźnia czy co, nie sądzę, że ktoś wie na pewno - także nie sądzę, by zostały znalezione pozostałości wielkich niedźwiedzi lub wilków, ale mogłem się mylić.



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Duchowa sytuacja kryzysowa i opiekun duchowy

Gdzie jest mój opiekun duchowy?